A PAH de Ferrolterra, participou na manifestación en defensa do sector naval.

Hoxe os nosos berros foron pedindo dignidade e traballo para os estaleiros Ferrolanos.

Queremos transmitir a nosa solidariedade con todas as persoas que están a sufrir a eiva do desemprego na bisbarra, e instamos a loitar contra as políticas impostas pola TROIKA, a Banca, e as grandes multinacionais, e seguidas rigorosamente polos esbirros do PP, que están a desmantelar os servizos públicos, e deixándonos a tod@s nunha situación de verdadeira emerxencia social.

Recordamos, que as persoas que estamos afectadas con ser desafiuzadas, (a maioría) tiñamos un posto de traballo “estable”.


La PAH de Ferrolterra, participó en la manifestación en defensa del sector naval. Hoy nuestros gritos fueron pidiendo dignidad y trabajo para los astilleros Ferrolanos.

Queremos transmitir nuestra solidaridad con todas las personas que están sufriendo la lacra del desempleo en la comarca, e instamos a luchar contra las políticas impuestas por la TROIKA, la Banca, y las grandes multinacionales, y seguidas a rajatabla por los esbirros del PP, que están desmantelando los servicios públicos, y dejándonos a tod@s en una situación de verdadera emergencia social.

Recordamos, que las personas que estamos afectadas con ser desahuciadas, (la mayoría) teníamos un puesto de trabajo “estable”.

Titulo: A PAH de Ferrolterra, participou na manifestación en defensa do sector naval.
Lee la noticia en la fuente original

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *